Sabtu, 29 September 2012

✿◕ ‿ ◕✿ Kawan?●︿● ..

Okeyy...Dalam kelass mmg kau baiikk ngan dorang n sbagainye,
Tapi mase rehat,kau laenn...
Tauu la kauu kawan dgn budak hotstuff
Kesahh Pulakk aku..
Erh...
No my taste like that dear,
Not easy like that  Darl
[[329136690464098]]
 I n ot stupiddd okeeyy?
Nak jeleskan aku?jeleskann lah..
X kesahh
Cozz..., Aku x berpure2 nk kawann
Bukann camm kau Losserr   

Ape?x dengarr..!Oh benci aku?Kesahh pulakk aku,nk benci?dipersilakannn
Haha...Aku mmg layk dibencii kann?
Ermm..
Xkesahh la...
Menyesal aku kenal kau ...
Bilerrr dapatt kawan baruu...Fuhh...Baiikkk gilerrrr...
Biler dpt kawan lama...Kitorang ni longkang ka?
Bukannn kann?
Ada hati x??
Fikirkannn lah hatii dorang gak,bukannn kau sorang
je yang ade hati?
Bukann Kannn??
..♩.¸¸♬´¯`♬.¸¸¤ Just thinks about it gurl o ¤¸¸.♬´¯`♬¸¸.♩..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan